Klachtenregeling – Apotheek De Peeleres – Assen

Apotheek De Peeleres

Apotheek De Peeleres

Scharmbarg 45 9407EA Assen Tel:0592-370070

Wil je beginnen met wandelen en werken aan je gezondheid? Meld je dan aan voor de Nationale Diabetes Challenge bij jou in de buurt. Wij gaan 20 weken wandelen in een groep, samen met een wandelbegeleider. Het is niet alleen gezond, maar ook gezellig. De eerste wandeling in Assen (  Duurzaamheidscentrum Assen, Bosrand 2) begint op donderdag 16-05-2024 om 18:30. Je kunt je aanmelden via www.wandelenmetdiabetes.nl

U kunt ook met ons chatten via whatsapp op ons telefoonnummer 0592-370070.

E-mail is: apotheek.peeleres@ezorg.nl

Wij hebben een afhaalautomaat 24/7! U bent niet meer gebonden aan onze openingstijden. Klik hier hoe onze afhaalautomaat werkt.

 

WIJ WENSEN U EEN GEZOND 2024!

 

CONTRACTEN ZORGVERZEKERAARS

Op dit moment hebben wij met alle zorgverzekeraars (behalve ONVZ) een contract voor het leveren van uw medicatie in 2024.

Met ONVZ worden er op dit moment nog onderhandelingen gevoerd om te komen tot een contract voor 2024.

Deze onderhandelingen lopen door in de 1e week van januari.

 

VOORKEURS (PREFERENTIE) BELEID 2024

Voor 2024 hebben alle zorgverzekeraars gekozen voor het voorkeurs (preferentie)beleid voor uw medicatie.

Voor DSW en ONVZ verzekerden is dit voorkeursbeleid nieuw per 1 januari 2024.

Uitsluitend medicatie van het voorkeursbeleid van uw zorgverzekeraar wordt vergoed. 

Dit betekent dat uw vertrouwde geneesmiddel vanaf 1 januari in een ander doosje geleverd kan worden.

In uw nieuwe merk medicijn zit dezelfde werkzame stof als in uw vorige merk medicijn. Er kunnen wel andere hulpstoffen in u nieuwe merk medicijn zitten.

De hulpstoffen hebben meestal geen invloed op de werking van het medicijn. U merkt meestal niets van andere hulpstoffen.

Voor meer informatie kijk op: apotheek.nl/wisselen of neem contact op met uw zorgverzekeraar.

 

 

 

Vindt u het leuk om te weten wat wij in de apotheek doen met alle pillen en poeders?

Neem een kijkje achter de schermen bij een apotheek via het TV programma "Het Klokhuis"!

-- Scan de QR-code met de camera van uw telefoon.

-- Of klik op https://www.npostart.nl/het-klokhuis/13-04-2022/VPWON_1325793

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.